Ledverlichting

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

Ledverlichting



Bericht door fokus »

Beste forummers, Kan iemand mij zeggen wat het verschil is tussen G4 en GZ4 Ledspots; ....en welke heb ik nodig in mijn Aero Van? Hoeveel Watt neem ik best?
ceterum censeo belgicam esse delendam
Trebor953
Berichten: 2703
Lid geworden op: ma 07 jan 2008, 9:32
Locatie: Nunspeet

Re: Ledverlichting



Bericht door Trebor953 »

Hier kan je de verschillen vinden.
Groetjes,
Rob

Dethleffs Trend T 6617
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

Re: Ledverlichting



Bericht door fokus »

bedankt, 't Is dus G4 wat ik nodig heb! GZ heeft te korte pinnetjes.
ceterum censeo belgicam esse delendam
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Ledverlichting



Bericht door Transitje »

Nu het toch over Led-verlichting gaat, ik zie op internet allerlei mooie Ledlampjes maar ik wil er eerst eens eentje proberen voor ik een aantal bestel, het probleem is echter dat het laten sturen van een enkel lampje vaak even duur is dan een groter aantal.
Ik heb al bij allerhande zaken gekeken maar nergens de lampjes kunnen vinden die ik op internet bij tig zaken zie staan. Hoe zou het toch komen dat de gewone winkels, bouwmarkten en campingzaken die lampjes niet verkopen?
Ik zoek van deze lampjes, nergens te vinden in een nietinternet winkel.

http://www.led1.de/shop/lng/en/led-spots/g4/

Heeft iemand ervaring met dit soort lampjes, geven ze voldoende licht en van een goede kleur?
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51272
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Ledverlichting



Bericht door Kroppie »

kijk eens bij http://www.dealextreme.com komen ze zonder verzendkosten uit china .(komen alle ledlampjes vandaan .)

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
myway
Berichten: 15522
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Ledverlichting



Bericht door myway »

Transitje schreef:Nu het toch over Led-verlichting gaat, ik zie op internet allerlei mooie Ledlampjes maar ik wil er eerst eens eentje proberen voor ik een aantal bestel, het probleem is echter dat het laten sturen van een enkel lampje vaak even duur is dan een groter aantal.
Ik heb al bij allerhande zaken gekeken maar nergens de lampjes kunnen vinden die ik op internet bij tig zaken zie staan. Hoe zou het toch komen dat de gewone winkels, bouwmarkten en campingzaken die lampjes niet verkopen?
Ik zoek van deze lampjes, nergens te vinden in een nietinternet winkel.

http://www.led1.de/shop/lng/en/led-spots/g4/

Heeft iemand ervaring met dit soort lampjes, geven ze voldoende licht en van een goede kleur?
Ja hoor ga maar eens langs bij de Wit in Schijndel daar kun je een heel bord zien met verschillende ledlampen in alle soorten en maten en ze kunnen aan, er staan er ook een aantal op de website. http://www.de-wit.nl/nl/catalogsearch/r ... =nauticled
Het voordeel van deze lampen is dat ze werken met een spanning van 10 tot 30 volt.


Sent from my iPad using Tapatalk
krekwakwou
Berichten: 1835
Lid geworden op: vr 14 sep 2007, 16:26
Locatie: Etten-Leur

Re: Ledverlichting



Bericht door krekwakwou »

Kroppie schreef:kijk eens bij http://www.dealextreme.com komen ze zonder verzendkosten uit china .(komen alle ledlampjes vandaan .)

jos
Heb deze vorig jaar ook besteld en werken perfect. het enige minpuntje was dat je de pootjes iets moest verbuigen om ze er in te kunnen steken. De prijs was ook een heeeeeel stuk lager. Ik betaalde omgerekend 1,70 per lampje. de zervice is ook uitstekend. had er een keer drie te weinig in een bestelling thuis gekregen en amper een week later kreeg ik een nazending ( na eerst aan de bel getrokken te hebben uiteraard).
groetjes Jacob en Ada, reizend met een Hymer B 674SL Star Edition, voorzien van airco, hydraulisch levelsysteem en 4 kanaals luchtvering
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Ledverlichting



Bericht door Transitje »

Ik heb ze gelijk maar besteld, nu maar afwachten hoe het gaat.
Bedankt voor jullie adviezen.
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Ledverlichting



Bericht door javanes »

Je moet wel wat geduld hebben voordat je het binnen hebt.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
sampdoria
Berichten: 1707
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 16:51
Locatie: Almere

Re: Ledverlichting



Bericht door sampdoria »

dealextreme duurde bij mij 1 maand.
LED dinges danges duurde 2 dagen

Verzenden dan he, niet de brandduur van de LED's :mrgreen:
- lieber mit den Reisemobil in einer Schlange als eine Schlange im Reisemobil -
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

Re: Ledverlichting



Bericht door fokus »

Kroppie schreef:kijk eens bij http://www.dealextreme.com komen ze zonder verzendkosten uit china .(komen alle ledlampjes vandaan .)

jos
Als ik daar naartoe ga kan ik alle mogelijke lampjes bekijken; klik ik door naar "winkelwagen" http://www.dealextreme.com/shoppingcart.dx dan komt er een hele tijd niets en wordt de verbinding verbroken!??? Doe ik iets verkeerd of werkt die site niet op zondag?
ceterum censeo belgicam esse delendam
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51272
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Ledverlichting



Bericht door Kroppie »

werkt bij mij goed
bij het gekozen produkt gewenste aantal op add to card drukken en dan duurt het even en dan komt de pagina waar je e.e.a kunt controleren en betalen met paypal ,kies de onderste mogelijkheid met paypal ,dan hoef je geen e-mail adres of tel no opte geven .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

Re: Ledverlichting



Bericht door fokus »

had nog van iets een oude versie, aangepast en nu ging het ook. Hopelijk duurt het geen maand voor ze aankomen.
ceterum censeo belgicam esse delendam
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51272
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Ledverlichting



Bericht door Kroppie »

meestal rond de 3 weken .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie