Satelliet-TV

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
leo top
Berichten: 31
Lid geworden op: di 19 okt 2004, 20:45

Satelliet-TV



Bericht door leo top »

Onze vorige camper (VW T3) was zo klein dat er geen ruimte was voor een TV, nu hebben we een echte, grote camper met vast bed (voor ons zeer luxe) en er zit een automatische sateliet schotel op en een Asscom decoder in. Als ik er nu een TV opaansluit geeft hij aan dat we er een kaart in moeten doen. Nu hoorde ik van de een dat je 2 kaarten moet hebben, een van plm.75 euro en een van plm.20 euro. Een ander vertelde mij dat je maar 1 kaart nodig hebt van 20 euro. Hoe zit dat nu precies?

Heeft iemand een link om een gebruiksaanwijzing van de Asscom te vinden?

Leo
Ahorn 660
Anthoma
Berichten: 2437
Lid geworden op: za 17 apr 2004, 19:50
Locatie: Beek en Donk



Bericht door Anthoma »

Beste Leo ,Ook wij gebruiken een asscom reciever in onze camper maar ook thuis . Wij gebruiken een canal plus kaart , wij betalen daarvoor per jaar 19,95 euro . Wat het kost om deze kaart te kopen weet ik niet . Het aanmelden en registreren om aan de kaart te kopen zal best ook wat kosten . Even canal digital bellen . Succes .

Wij rijden een fiat met knaus opbouw
Met de campernaam Thomax
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Prijs van de kaart is 29.95 euro geworden. Een verhoging met ingang van 1 mei van 10 euro.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 1901
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:53
Locatie: Purmerend
Contacteer:



Bericht door Rob66 »

De prijs van een kaart is ongeveer 79,-
Dan nog 19,95 entreekosten bij Canal Digitaal. Dan een optie die niet verplicht is maar wel aan te raden is het settopbox pakket van 19,95 per jaar maar met ingang van deze maand 29,95 per jaar.
Voorheen Worldwide Satellite; Verkocht en monteerde satellietontvangers, schotels, LED tv's, airco's, zonnepanelen, omvormers etc. voor campers en caravans. Vele jaren ervaring. www.wwsat.nl
Sponsor van de Campersite.nl
Gast



Bericht door Gast »

Rob66 schreef:De prijs van een kaart is ongeveer 79,-
Dan nog 19,95 entreekosten bij Canal Digitaal. Dan een optie die niet verplicht is maar wel aan te raden is het settopbox pakket van 19,95 per jaar maar met ingang van deze maand 29,95 per jaar.
Onlangs ook een set aangeschaft inclusief settopbox pakket. Wat is hier nu het voordeel van? Het was o.a. makkelijker heractiveren maar volgens de site van canal digital kun je tegenwoordig ook eenvoudiger heractiveren zonder dit pakket.

Sandra
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 1901
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:53
Locatie: Purmerend
Contacteer:



Bericht door Rob66 »

Dat heractiveren zonder settopbox pakket gaat ook wel maar dan wel via een duurder telefoonnummer. Tegenwoordig kan je ook via internet je kaart (her)activeren. Is een settopboxpakket dan nog wel nodig? Probeer het eens uit :wink:
Voorheen Worldwide Satellite; Verkocht en monteerde satellietontvangers, schotels, LED tv's, airco's, zonnepanelen, omvormers etc. voor campers en caravans. Vele jaren ervaring. www.wwsat.nl
Sponsor van de Campersite.nl
Sandra
Berichten: 43
Lid geworden op: do 27 mei 2004, 0:21



Bericht door Sandra »

Dat is nu net wat ik me afvraag. Is het nog wel nodig? Het telefoonnummer is weliswaar duurder maar je moet wel erg vaak bellen om 30 euro op te bellen.
Als iemand het uitgeprobeerd heeft hoor ik het graag, voorlopig heb ik net een jaar betaald.

Sandra
Plaats reactie