Stormschade

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Stormschade



Bericht door macfocus »

de Jonckheer schreef:Klopt, ze verlenen een dienst tegen betaling en dat maakt ze aansprakelijk. Iets vergelijkbaars had ik toen een auto wasmachine de bumper van mijn nieuwe Transit aftrok. Er hing een bordje dat ze niet aansprakelijk waren voor schade maar ik heb de eigenaar aan zijn verstand kunnen peuteren dat ik wist dat zoiets onwettig is en dus werd de schade vergoed en het bordje verwijderd.
De onze staat momenteel in Utrecht-Noord. Ook in een kas.
Ik kreeg ook ergens mee dat alle schade is uitgesloten oid en dat je hem zelf moest verzekeren.
Nu is is verzekerd, maar mocht er wat zijn, dan krijgt ie idd gewoon een schadeclaim.

(De reden dat ie daar staat is dat er in November niks anders enigszins betaalbaars te vinden was, en an-sich ljkt het niet slecht)
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9161
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Stormschade



Bericht door gjvonk »

Mijn camper staat ook in een kas, als ik mij niet vergis hangen er kevlar netten boven de campers...Ik zal bij de volgende keer ophalen eens opletten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Buscamper fan
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Stormschade



Bericht door jurgenc »

Zijdelings slechts met dit topic verbonden.
Als huurder moet je altijd zorgen dat je verzekering hebt die de schade dekt die jij aan anderen kan berokkenen en als verhuurder moet je ook altijd een gelijkaardige verzekering hebben voor schade die jij kan berokkenen aan jouw huurders.
Ook in een stalling. Het zal jouw camper maar zijn die de keet laat afbranden en dan mag je in deze stalling 599 andere campers vergoeden.
Dus als je jouw camperverzekering schorst tijdens de stalling, zorg dat je voor dergelijke schade verzekerd blijft.
De kans is klein, de premie dus ook. Als je het ooit aan de hand hebt, ben je anders financieel genaaid.
H20
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Stormschade



Bericht door 't Busje »

En je eigen verzekering vecht het bij schade in de stalling uit met de stalling of de verzekering van de stalling. Dat scheelt je een hoop werk en ergernis.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Gebruikersavatar
eleonora
Berichten: 154
Lid geworden op: ma 14 sep 2015, 19:49
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: storm schade



Bericht door eleonora »

eleonora schreef:Omdat hij geschorst staat en per 1 april weer gaan gebruiken dan gaat hij naar de loods. Was eerder nog niet beschikbaar. HELAAS
Ga wel contact opnemen met stalling 31 over aanspraak schade. Als ik meer weet horen jullie het.
camper staat geschorst voor de wegenbelasting niet voor de verzekering !!!
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22840
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Stormschade



Bericht door PaulBng »

Ik ben bij de stalling geweest vanmorgen een heb er expliciet naar gevraagd.
Mijn eerdere stelling was dus onjuist, waarvoor mijn excuses
Ze zijn verzekerd voor schade welke ontstaat bij het manoeuvreren van de objecten.
Schade waar het hier over gaat, valt onder de verzekering van de eigenaar van het "object".
Gebruikersavatar
Kalebats
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 14 apr 2017, 8:05

Re: Stormschade



Bericht door Kalebats »

Ik ben in groot gevecht geraakt met stalling31 Aarlanderveen had geen stormschade opgelopen maar tijdens de reparatie van het dak zijn er stukken glas op mijn camper gevallen, op de vraag waarom hij mijn camper niet heeft verplaatst tijdens de reparatie werkzaamheden antwoorden hij dat hij geen plaats had en dan eerst 5 andere moest verplaatsen ???????? en dat ik de schade maar op mijn eigen stormverzekering moet verhalen, ik zij tegen hem dat dit niets met stormschade te maken had maar met nalatigheid.
Ik heb Stalling31 via hun website aansprakelijk gesteld voor de schade waarop hun contact hebben opgenomen met de eigenaar maar wat blijkt meneer draait zijn verhaal om en zegt dat het is gekomen door de storm en dat hij dit niet heeft opgemerkt. Nu is het zelfs zo dat Stalling31 tegen mij heeft gezegd dat ik het maar met de eigenaar moet uit vechten omdat ik met hem een contract heb en niet met Stalling31.
Vreemd verhaal omdat de betaling voor het stallen is overgemaakt op de bankrekening van Stalling31 en niet naar de eigenaar.
Stalling31 en locatie Aarlanderveen ik ben klaar met jullie :bang: :bang: :bang:

Wordt een mooi dingetje voor de rechtsbijstandverzekering.
Met Vriendelijke Groet,
Gert

Afbeelding
Live your life today No one promised you tomorrow
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80393
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Stormschade



Bericht door Dafluc »

We horen het verhaal maar van één kant. Als het een "dingetje" is voor de verzekering zal het worden uitgezocht. Mocht je recht hebben op schadevergoeding zul je die ook krijgen. Het is voor ons verder niet na te gaan hoe het verhaal in elkaar steekt. Dus hier een schuldige aanwijzen gaat niet op.
Afbeelding
Plaats reactie