Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Paul S
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 08 jun 2014, 10:46

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door Paul S »

Beste,

Wij gebruiken al jaren de Fiamma winter isolatie, zoals u toont op de foto's.
Ook bij zeer koude omstandigheden(Noord Scandinavië in de winter) is het voordeel zeer groot van deze isolatie.
Wij zijn zeer tevreden over de Fiamma winter isolatie deken.
Problemen bestaan niet, er zijn alleen maar oplossingen
Gebruikersavatar
staal571
Berichten: 313
Lid geworden op: vr 04 dec 2015, 21:10
Locatie: Twente

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door staal571 »

DigiBoy schreef:De winterhoezen van Silverscreen zien er best goed uit, alleen jammer dat men deze niet meer vanuit de UK verzend.

Iemand die ergens een adresje weet waar deze winterhoes (verlengde versie) verkocht worden?

Onzin, ik heb net voor de jaarwisseling mijn Silverscreen uit de Uk binnen gekregen, na betaling duurde het precies 6 dagen.
Het is een perfect product van goede kwaliteit en het voordeel is dat het heel mooi past en geen fladderende dingen heeft en je kunt overdag een stuk van de voorruit vooraan naar beneden doen om licht in de camper te krijgen.

Gr Peter
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door jurgenc »

Wij hebben de isoplair isolatie. Hebben hem (tweedelig, kunnen het bovendeel openklappen om licht binnen te krijgen) vorige week in Oostenrijk eindelijk kunnen testen in de sneeuw. Zijn er tevreden van. Degelijk, licht. Heb geen ervaring met Hinderman, silverscreen of andere kwaliteitsmerken. Enkel een zelf gemaakte uit bubbeltjesplastic die zijn werk ook deed, alleen veel volumineuzer was.
Op een Frans forum ook heel wat tevreden gebruikers van deze isoplair isolatie.
H20
goudje
Berichten: 63
Lid geworden op: za 04 jan 2014, 17:33

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door goudje »

mama schreef:Ik zal hier even een afdrukje van de mail zetten van silverscreens

Payment is over the phone via debit or credit card, we can also do bank transfer but only if your order is being shipped internationally, if this is the case we need a full delivery address to quote for shipping before you order.


Please give us a call on 01274 872151 if you would like any other info or to order.
Regards
Sales@Silverscreens
https://www.facebook.com/originalsilverscreens
https://www.youtube.com/channel/UCJrk_c ... JOe7id_6FQ


Ze leveren wel naar buitenland , want ik heb er gekocht .

Dat is mooi!! Wij zijn nu aan de 2e Silverscreen en toendertijd werd er nog niet naar het buitenland geleverd. We hebben ze beide keren opgehaald. Goed om te weten dat ze nu dus ook versturen. Zijn geweldige isolatiematten!! IJzersterk.
Margolia

i just make a paymont to you , of the som you asked
for the sending of the solar view for a sprinter 2009

with the best regards

the delivery adres is
........................
........................
................

Good Morning,

Bank details are:

Account Name : Parker & Richardson
Sort Code: 05-04-60
Account Number: 53494199
IBAN: GB93YORK05046053494199
BIC/SWIFT: YORKGB21460

The total is £142.08 GBP (sterling only, not Euro).

Please could you also re confirm the delivery address, we also need a contact telephone number for the shipping company.
goudje
Berichten: 63
Lid geworden op: za 04 jan 2014, 17:33

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door goudje »

staal571 schreef:
DigiBoy schreef:De winterhoezen van Silverscreen zien er best goed uit, alleen jammer dat men deze niet meer vanuit de UK verzend.

Iemand die ergens een adresje weet waar deze winterhoes (verlengde versie) verkocht worden?

Onzin, ik heb net voor de jaarwisseling mijn Silverscreen uit de Uk binnen gekregen, na betaling duurde het precies 6 dagen.
Het is een perfect product van goede kwaliteit en het voordeel is dat het heel mooi past en geen fladderende dingen heeft en je kunt overdag een stuk van de voorruit vooraan naar beneden doen om licht in de camper te krijgen.

Gr Peter

Peter, dat is geen onzin, wij zijn aan onze 2e Silverscreen bezig, en die werden toen niet verstuurd van uit de GB!!
Margolia
Gebruikersavatar
milo
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 10 aug 2009, 20:16
Locatie: West Vlaanderen

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door milo »

Hey,

Wij hadden ooit een Silverscreen besteld en reeds via de visa kaart betaalt, daags nadien kregen wij een mail dat ze inderdaad niets naar het vaste land nog opstuurden en niet veel later zijn onze centen terug gestort geweest. Mss is het nu anders.

Milo
DigiBoy
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 07 aug 2017, 6:59

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door DigiBoy »

@allen
Iedereen hier bedankt voor alle hulp.
Ik wacht voor mijn beslissing tijdens de verlofperiode nog enkele prijzen af.
ghaan88
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 23 mei 2018, 16:20

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door ghaan88 »

hallo allemaal,

ik wil ook graag een silverscreen uit engeland bestellen, mag ik vragen wat je kwijt was incl verzenden? ik heb ze een mail gestuurd voor een sprinter uit 2011, ze gaven mij echter een prijs van 180 voor de cover en 20 voor het verzenden. misschien dat je nog een ander type hebt?
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door jurgenc »

Is het 180 € of GBP (pond)?
De prijs die 1 post hoger wordt vermeld is in ponden en is op dit ogenblik een 160-165 €
H20
mama
Berichten: 1847
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 20:06

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door mama »

De exacte prijs van alles tesamen weet ik niet meer omdat er omgerekend wordt naar pond , maar ze hebben er 2 soorten .
Een gewone normale lengte , en één met extra lengte .
Ik heb die met extra lengte genomen gehad , met tevens het nét er in .
https://taylormade-covers.co.uk/
ghaan88
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 23 mei 2018, 16:20

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door ghaan88 »

jurgenc schreef:
di 29 mei 2018, 13:00
Is het 180 € of GBP (pond)?
De prijs die 1 post hoger wordt vermeld is in ponden en is op dit ogenblik een 160-165 €

bedankt voor de reactie's
de prijs voor het scherm van silverscreen.co.uk is 180 gbp+ 20 gbp verzendkosten is totaal 200 pond.
op de site van taylormade is die inderdaad goedkoper zie ik, denk dat ik die maar ga bestellen, zie daar momenteel ook alleen de lange versie op staan.
wat moet ik me voorstellen bij het net?
mama
Berichten: 1847
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 20:06

Re: Welke winter/zomer isolatiehoes is de betere?



Bericht door mama »

Het net .
Dat is zoals een zonnescherm met gaatjes , en kan je zetten in de opening die men kan openklappen .
Je kan het er in laten terwijl het helemaal gesloten is , en dan de front open klappen , dan ziet niemand je zitten binnen , als dat net daar onder zit .
Men kan het er uit laten ook .
Plaats reactie