NKC steunt slachtoffers intimidatie

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door Transitje »

Vergeet niet dat er ook zeer onredelijke klanten zijn die door een revieuw een bedrijf een slechte naam kunnen bezorgen.
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door blizard »

Dat zegt Bas dus ook
Gebruikersavatar
WiSpi
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 10 aug 2010, 18:09
Locatie: De Liemers

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door WiSpi »

martinb007 schreef: En dan de klapperrrer:

De rechtszaak word publiek online gezet op rechtspraak.nl
Op rechtspraak gelden anonomieseringsrichtlijnen. Kijk er voor mijn werk dagelijks op.
Wim

Camper: Buscamper / Ducato 250 / 2007 / 3.0 liter motor
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door Bas vd laar »

anonimiseringsrichtlijnen, wat een geweldig scrabble woord!
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door @3 »

WiSpi schreef:Op rechtspraak gelden anonomieseringsrichtlijnen.
En wat zou daar nou de reden voor zijn?
@3 vind niet dat reparatiekosten hoog zijn maar de kosten van de schade die is ontstaan.
AadenAnke
Berichten: 13261
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door AadenAnke »

Karelkaywa schreef:
AadenAnke schreef:Als het inderdaad zo is dat in het koopcontract staat dat ze zich niet negentien mogen uitlaten veeg de rechter de vloer wel met ze aan! Maar het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat dat zo is, iedere jurist die hun model overeenkomst opstelt zal toch gelijk roepen niet doen! Maar je ziet wel vaker gekke dingen.
Je zult de bedrijven de kost moeten geven die bijvoorbeeld met knippen en plakken hun eigen koopcontract opstellen. Komt geen jurist aan te pas.
Dat zijn dan dus geen standaardbrancheorganisatiekoopcontracten. (Mag dit 3X letterwaarde? :-B :-B ) Dus geen b.v. Bovag, kun je jezelf gelijk afvragen of dat dan een bedrijf is waar je verder mee in zee wil gaan? Eerst maar eens zien van het hoe en wat. Maar blijf het verbazingwekkend vinden dat men contracten opstelt zonder raadpleging van een jurist.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door hwendt »

Een koopcontract is mooi, maar ieder regel die onder de verkooptekst staat kost geld.

Immers

"Hierbij verklaar ik u een camper verkocht te hebben op datum, tijdstip en dan kenteken."

Meer hoeft er niet op te staan. De rest ia angst indekken en proberen de onzekerheden te ondervangen..
Dat is goed en dat er ten behoeven van de klant dekking wordt gegeven aan deze verkoop is natuurlijk mooi.

Maaaaaar......

Ik heb 3 campers gekocht zonder koopcontract behalve het gewoon overschrijven natuurlijk.
Geen garantie, geen gezeur en terug komen en noem nu mijn prijs...

Je doet het of je doet het niet.... Als ik er een bedrag af krijg waar ik bijna een knappe motor van kan betalen is het goed.

Ja ja ik weet natuurlijk alle spelregels en ook dat de BOVAG bedrijven dit niet mogen doen maar het scheelde mij heeeel veeeeel geld en ja je moet kennis mee nemen bij de aankoop...


Hugo
AadenAnke
Berichten: 13261
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door AadenAnke »

Met je eens Hugo. Ik had en vriend die in de auto handel zat. Helaas is hij niet meer. Als iemand vroeg zit er garantie op kreeg die het standaard antwoord garantie kost je 2.000 euro. Hij kocht altijd blokken auto's die uit de lease kwamen soms wel 10 de zelfde in een blok. Vond het altijd prachtig om te zien. Mensen verliefd op een wagen, de vrouw vragen zit er garantie op, hij kost u 2000, de man dan maar zonder. Ging het echtpaar toch verrassend vaak de deur uit met garantie op de gekochte wagen. Vroeg ooit eens aan hem ga je nooit de boot in met garantie. Was zijn antwoord weet je hoeveel je kan laten versleutelen voor 2 ruggen? Maar ze kregen wel altijd een keurig Bovag koopcontract en indien van toepassing garantiebewijs. Kwamen ze voor garantie stuurde hij ze na even zelf gekeken te hebben ze meestal door naar het garage bedrijf hier op het dorp. Speciaal tarief natuurlijk. Altijd tevreden klanten. Iedereen zij altijd het is geen discussie hij stuurt je gewoon door. Ik denk achteraf dat hij op de garantie meer verdiende dan op de auto zelf.

Gr. Aad
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door @3 »

Garantie, het meest gewilde goed op de wereld. Daar valt dus goed geld aan te verdienen. ;)
@3 vind niet dat reparatiekosten hoog zijn maar de kosten van de schade die is ontstaan.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31966
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door Bob Diesel »

Is gewoon een verzekering
http://www.autotrust.nl/particulieren/a ... rzekering/

Soms doen ,soms laten

Er zijn nog meer verzekeraars
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door Bas vd laar »

Koop altijd alles zonder garantie, met een beetje gezond verstand en wat hulp van internet kom je een heel eind.

Zo zou ik bijvoorbeeld nooit een Ford kopen :wink: :cheers:
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door Kroppie »

dan heb je wel garantie (dat ie stuk gaat) :-B

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door Bas vd laar »

:-B :lol3:
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: NKC steunt slachtoffers intimidatie



Bericht door hwendt »

Ja en die garantie heb je bij aankoop ook nog dik zelf betaald alleen was de garantie verlopen.... Zonde allemaal voor niks bij aankoop betaald..
Plaats reactie