Ne "kater" van een kater

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
linus
Berichten: 777
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 13:42
Locatie: Luxemburg

Re: Ne "kater" van een kater



Bericht door linus »

Ok, zoals op alle topics waar het over dieren/honden gaat zal hier binnenkort wel een slotje op komen :x Het valt wel heel erg op dat het steeds weer dezelfde posters zijn die een slotje provoceren: respect :thumbdown:
Toni
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27449
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Ne "kater" van een kater



Bericht door Marco Polo »

Oja, het gaat over beesten met verlatingsangst.
Heeft onze parkiet weinig last van Afbeelding
Maar goed, terug on topic dan maar ;-)
isoplus
Berichten: 6380
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Ne "kater" van een kater



Bericht door isoplus »

Geweldig topic dit !
Wij oogsten allemaal wat wij zelf zaaien.
Huisdieren, kinderen, bejaarden vervelend allemaal, er lijkt maar een soort prima camperaar te zijn.De hardwerkende tweeverdieners die slechts een paar weken per jaar met hun peperdure hobby op pad kunnen.
Helaas moeten zij dan de ruimte delen met opa en oma die de kleinkinderen mee hebben en ook nog twee honden, een kat en de parkieten :lol:
Ga lekker genieten en erger je niet :thumbup:
Gebruikersavatar
cobes
Berichten: 8059
Lid geworden op: vr 23 jun 2006, 13:02
Locatie: El Mudamiento

Re: Ne "kater" van een kater



Bericht door cobes »

ach , ik vind het best wel leuk zo´n draadje als deze men kan er wat van leren, ik sta niet vaak meer met anderen ik zoek de leuke rustige plekjes op die zijn er zat en als er andere mensen zijn met kids en dogs vind ik niet erg straks gaat mijn hond ook weer mee heerlijk wandelen met de hond.
wat ik wel leuk vind aan dit draadje dat je verschillende opmerkingen hoort , zo héé dat men zich daar ook aan ergert nooit gedacht, dan kun je daar de volgende keer wat rekening mee houden, aan de andere kant iemand die geen huisdier mee heeft krijgt dan misschien ook wat meer begrip voor een ander. als er nooit over gesproken wordt blijft de ergernis in ieder geval bestaan. :cheers:
Groet Cobes.
___________

ik heb een Rapido V68 met 140 pk
Afbeelding .
temperatuur rond mijn huis
Plaats reactie