commentaar verwijderd uit Campercontact

Algemene campervragen en -opmerkingen.
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door jielus »

"Commentaar" oftewel "Review" is een marketing gereedschap!
Probeer nu eens zelf te bedenken waarom je vaak een prijs kan winnen met jouw (geschreven) ervaring of waarom nu juist jouw ervaring niet wordt geplaatst?

Omdat het persoonlijk is valt het niet te controleren!

Bijvoorbeeld:
Toiletten smerig is met een schoonmaakbeurt weggepoetst!
Lawaai in de nacht is helemaal niet aan te tonen, geluid laat zich nu eenmaal slecht vastleggen!
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8704
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door seth_space »

Dat hoort natuurlijk bij een app die juist gemaakt is voor de camperaar niet zo te zijn.
Die hoort zo objectief mogelijk de ervaringen weer te geven.
Als dat niet zo is maakt de app zichzelf kapot.
Voorlopig lees ik alle reviews van cp die we bezoeken en negeer standaard de hoogste en laagste scores.
Al zegt dat soms wel veel over de indiener.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door jielus »

Zo doe ik dat dus ook Seth_Space!

Zoals de woorden "voldeed niet aan mijn verwachting!" hebben geen enkele waarde voor een ander.

Ik zou niet eens weten waarom ik een camperplaats zou moeten beoordelen, dat kan morgen weel heel anders zijn met die camper naast je met vier keffers!
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door fokus »

Internet is Fake! Wist ge dat nog niet?
ceterum censeo belgicam esse delendam
Gebruikersavatar
annoh
Berichten: 1875
Lid geworden op: za 18 aug 2012, 22:05
Locatie: St. Jacobiparochie
Contacteer:

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door annoh »

Als lezer verwacht je dat een bericht klopt en dat er niet gestuurd wordt. En of het bericht, in dit geval een review, gepubliceerd is in een tijdschrift of op een site maakt niets uit.

Vanwege belangen ontstaat er een verkleuring, de waarde voor de lezer wordt dus minder.

In de geschreven pers kom je een vergelijkbaar iets tegen. Indien je bijvoorbeeld als fabrikant een nieuwtje hebt op het gebied van campers dan kan het zijn dat daarover alleen geschreven wordt pas nadat je als fabrikant ervoor betaalt. 'Nieuwtjes uit de industrie' zijn dus 'Betaalde nieuwtjes uit de industrie'. Als lezer heb je niet door dat een deel van het nieuws je onthouden wordt. De waarde voor de lezer van een tijdschrift wordt daardoor minder.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door hathi »

Annoh :thumbup: ,ook jij hebt het begrepen,deze commerciele wereld,incl de politiek hangt van list en bedrog aan elkaar,om maar een ding te bereiken,juist,en zo veel mogelijk in eigen zak,de goede daargelaten,al sterft dat ras snel uit
Hans
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8704
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door seth_space »

Ja politiek als zakkenvullers en meer van dat soort fraaie borrelpraat voor oudjes die hun dagen mopperend doorkomen.
Zucht..
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door hathi »

Seth space,maar oudjes hebben een enorme levens/ praktijk ervaring,en doorzien het spelletje ook beter,maar dat komt nog wel,met de tijd,ook ik was ooit zo naief
Hans
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8704
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door seth_space »

Waarschijnlijk meer een kwestie van inzichten dan naïviteit, maar koester je gedachte als je daar hoop uit put.
Verschil is waarschijnlijk dat mijn glas nog halfvol zit en dat van jou half leeg.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door Marius »

Dat is bij een van de grootste camping beoordelingssites precies eender.
Bij Zoover krijg je als bedrijf een berichtje dat er een nieuwe beoordeling is geplaatst en ook daar kun je deze dan verwijderen.

Het is dus eigenlijk een beetje naïef om te denken dat dergelijke sites werkelijk zonder invloed van de bedrijven die er op staan draaien.
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door hathi »

seth_space schreef:Waarschijnlijk meer een kwestie van inzichten dan naïviteit, maar koester je gedachte als je daar hoop uit put.
Verschil is waarschijnlijk dat mijn glas nog halfvol zit en dat van jou half leeg.
Je vergist je Seth space,mijn glas is al 3/4 leeg,vandaar al die ervaring,..........of weet je niet wie een v/h grootste land goed van NL bezit,dat is die meneer die als vakbond voorzitter op de barricade stond ,(z.g. Voor die arme werknemers)om al die ondernemers,te betichten,en daarna zelf ,de politiek in ging,om ons een kwartje brandstof verhoging aan te smeren,(zou men terug krijgen)en na zijn politieke carriere,bij diezelfde benzine maatschappij in de directie plaats nam,om onze kwartjes Weer op te halen,mss heeft hij daarvan wel dat landgoed betaald,zou me niets verbazen,en dat zijn feiten,ons ieder bekent?
Hans
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door dieseltje+ »

Marius schreef:Dat is bij een van de grootste camping beoordelingssites precies eender.
Bij Zoover krijg je als bedrijf een berichtje dat er een nieuwe beoordeling is geplaatst en ook daar kun je deze dan verwijderen.

Het is dus eigenlijk een beetje naïef om te denken dat dergelijke sites werkelijk zonder invloed van de bedrijven die er op staan draaien.
Inderdaad.

En blijkbaar zijn mensen daar toch gevoelig voor.

Klacht.nl is ook een prachtig voorbeeld, is van en beheerd door de aangemelde bedrijven.
Klachten worden als opgelost/afgehandeld bestempeld zonder enige vorm van communicatie met gedupeerde.
Laatst gewijzigd door dieseltje+ op za 26 aug 2017, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Aardy
Berichten: 1022
Lid geworden op: di 29 okt 2013, 15:20
Locatie: Veenendaal

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door Aardy »

@Hathi, je hebt het waarschijnlijk over de man, die het had over de 'exhibitionistische zelfverrijking' toen hij nog echt vertegenwoordiger was van een deel van het volk, de benen nam toen hij zich moest verantwoorden voor het Srebrenica debacle en die nu, net als nogal wat BN-ers uit de tijd van 'links llen, rechts zakken vullen', geniet van een overdosis aan inkomen.

Maar dat is politiek ............. en dan kun je zomaar beticht worden van onderbuikgevoelens :D

Plaats je een review op sites als Zoover dan weet je als lezer, dat elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Als ik de reviews lees die mijn man plaatst op Zoover dan passen die niet naadloos in mijn werkelijkheid, omdat ik andere prioriteiten stel.
In zijn jubel heeft hij niet overdreven, net zo min als in zijn kritiek.
Alleen jubel ik soms minder luid en ben ik minder kritisch op bepaalde punten.
Zo is het ook andersom.

Mocht een review verwijderd worden: ik zou me er niet echt druk over maken.
Gebruikersavatar
de Guust
Berichten: 20645
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 2:47
Locatie: Thuis

Re: commentaar verwijderd uit Campercontact



Bericht door de Guust »

Het is belachelijk als je een mogelijkheid schept om reviews te plaatsen, je de slechte verwijderd.
Slaat helemaal nergens op. Haal dan de mogelijkheid weg zodat je ook niet het risico loopt dat er slechte reviews op komen.
gr de Guust
Als je aanmerkingen wil maken op mijn spelling kan je hier terecht
Plaats reactie