Verkocht...

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:

Re: Verkocht...



Bericht door Rolling Rodie »

Wij hebben vorig jaar voor onze vakantie besloten dat het onze laatste vakantie met deze camper zou worden zodat we bewust extra konden genieten van het grote plezier wat het ons brengt.
We zouden daarna rustig op zoek gaan naar een andere maar vanaf dag 1 was ik al niet meer van alle internetsites af te slaan ;-)
Achteraf hebben het toch nog rustig aan gedaan en na een half jaar de voor ons perfecte camper gekocht.
Heel veel plezier met het zoeken en surfen.
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Verkocht...



Bericht door mariët »

We hebben al glashelder voor ogen wat we willen en ook wat we niet willen. Op de beurs gaan we lekker plussen en minnen en een aantal prijzen laten doorrekenen, hopelijk kunnen we dan op dag 2 een beslissing nemen en een handtekening zetten. Je begrijpt dat hier ook hele dagen het internet afgegraven wordt maar eigenlijk is het besluit al genomen. Het onderhandelen is ook een sport maar dat is Jan zijn afdeling, daar ben ik niet goed in. :bang: :wtf: :wtf:
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Lieke
Berichten: 1710
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 20:58
Locatie: West-Brabant
Contacteer:

Re: Verkocht...



Bericht door Lieke »

Oei, gefeliciteerd met de verkoop en nu een nieuwe zoeken!
Dat vind ik zo leuk. Maar die wij nu hebben wil ik niet kwijt, dus die gaat in de revisie :lolno:
Ik ben reuze benieuwd wat het gaat worden. Houd je ons wel op de hoogte?
Reis niet sneller dan je beschermengel kan vliegen
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Verkocht...



Bericht door mariët »

Natuurlijk Lieke. Mochten wij slagen dan zal ik met toeters en bellen dat vermelden op het forum. Het is inderdaad leuk maar ook best eng..... je kiest bekleding en hout en stel je nou voor dat dat straks tegenvalt... :bang: :-B
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Verkocht...



Bericht door bertt »

Als je iets zelf uitgekozen heb, kan het toch niet tegenvallen? Fabrikant heeft toch wel voorbeelden zodat je kan zien wat je wil, of laten jullie er een maken die nog niet in die uitvoering bestaat?

Bert
http://maaikebertwinter2012.blogspot.nl/

Bert is helaas op 26 oktober 2023 overleden.
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Verkocht...



Bericht door mariët »

De standaardbekleding vind ik bij de meeste campermerken afschuwelijk. Dus zitten we te dubben, stof, leer, alcantara... effen of tweekleurig, licht of toch wat donkerder of een wat gewaagder kleurtje als geel.... of toch maar voor veilig creme of beige. Kastjes in hoogglans of hout of tweekleurig en hoeveel hoogglans en hoeveel hout dan? Keukenkastjes hetzelfde als voorin of toch van melkglas? Dat soort keuzestress.... dat is wel leuke stress maar toch. :D Voorlopig lekker aan het 'bekvechten' en staaltjes naast elkaar leggen. Een grote doos kleurpotloden en kleurtjes bij elkaar zoeken .....
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Plaats reactie