campercontact

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: campercontact



Bericht door Inferno »

Dat initiatief waar naar verwezen wordt, dat zal best goedkomen. Dat soort dingen gaan nu eenmaal niet zo snel...
gerrit7
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:20
Locatie: duitsland

Re: campercontact



Bericht door gerrit7 »

ik had afgelopen zondag weer op campercontact dezelfde reactie geplaatst over dezelfde CP maar wederom is deze weggehaald. Ik heb het gevoel dat de eigenaar van de CP de reactie doorgeeft aan Campercontact en dan in opdracht laat weghalen.

onderstaande reactie had ik geplaatst

Ben er afgelopen zaterdag langs gereden maar je staat er op een betonnen plaat en dicht op elkaar Hoe de andere voorzieningen waren hebben wij niet gecheckt wij zijn door gereden. Hier bij heb ik het cijfer 5 gegeven [/i]

Ik vind dit toch geen negatieve reactie
Iej bint pas oald as de keerskes meer kost as'n taarten
Elly
Berichten: 227
Lid geworden op: do 22 jun 2006, 13:50
Locatie: Achterhoek

Re: campercontact



Bericht door Elly »

Het klopt dat een eigenaar van een CP iets kan laten verwijderen van Campercontact.
ik heb eens een foto van ons huis laten verwijderen omdat ik dat prive vind, ons woonhuis heeft niets met de CP te maken.

Groet Elly
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: campercontact



Bericht door mariët »

gerrit7 schreef:ik had afgelopen zondag weer op campercontact dezelfde reactie geplaatst over dezelfde CP maar wederom is deze weggehaald. Ik heb het gevoel dat de eigenaar van de CP de reactie doorgeeft aan Campercontact en dan in opdracht laat weghalen.

onderstaande reactie had ik geplaatst

Ben er afgelopen zaterdag langs gereden maar je staat er op een betonnen plaat en dicht op elkaar Hoe de andere voorzieningen waren hebben wij niet gecheckt wij zijn door gereden. Hier bij heb ik het cijfer 5 gegeven [/i]

Ik vind dit toch geen negatieve reactie

Vermoedelijk wordt jouw reactie verwijderd omdat je niet daadwerkelijk overnacht hebt op de betreffende camperplaats. Dat is bijv. bij camping-frankrijk.nl ook zo. Reacties worden alleen geplaatst als mensen overnacht hebben op een camping.
Of dat redelijk is of niet is weer een heel ander verhaal.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
gerrit7
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:20
Locatie: duitsland

Re: campercontact



Bericht door gerrit7 »

er is ook wel eens een reactie verwijderd van een plek waar ik wel overnacht hebt Deze plek had ik een 6 gegeven met de opmerking erbij dat het een beetje een rommeltje rond de plek was (puin ,aanhangwagens)
Iej bint pas oald as de keerskes meer kost as'n taarten
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: campercontact



Bericht door mariët »

Heb je al contact opgenomen met campercontact en gevraagd waarom jouw bijdrage verwijderd is. Ben heel benieuwd wat voor redenen ze aandragen.

Overigens vind ik persoonlijk de vernieuwing van de campercontactsite helemaal geen verbetering, ik vind het aanklikken van de plaatsen maar ingewikkeld geworden, alles staat bovenop elkaar, maar dat kan natuurlijk goed aan mij liggen.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
vim
Berichten: 1089
Lid geworden op: zo 10 okt 2004, 11:47
Locatie: ff onder rotterdam

Re: campercontact



Bericht door vim »

mariët schreef:Heb je al contact opgenomen met campercontact en gevraagd waarom jouw bijdrage verwijderd is. Ben heel benieuwd wat voor redenen ze aandragen.
Bij mij werd gezegd:

"Hier begrijpen wij niets van, zeker een computerfout"

2 keer hetzelfde antwoord, toen wist ik genoeg.
Adriatik Vision 1 707 SG metallesderopenderaanenderinenderachter
gerrit7
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:20
Locatie: duitsland

Re: campercontact



Bericht door gerrit7 »

Ik heb net een mailtje gestuurd naar Campercontact en het zal mij benieuwen wat het antwoord is Ik zal tevens een mailtje sturen naar de eigenaar van de camperplek
Iej bint pas oald as de keerskes meer kost as'n taarten
Ollie-B
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 03 aug 2011, 8:38
Locatie: Den Haag

Re: campercontact



Bericht door Ollie-B »

cobes schreef:Echt wel, als je in een democratisch land leeft behoort alles wat daarbinnen gebeurd democratisch te zijn anders leef je niet in een democratisch land, maar dat democratie in nederland steeds verder te zoeken is was al heel lang duidelijk. Kijk ook maar eens naar het oppakken van dat meisje op de dam wat wou gaan demonstreren met toestemming van de burgemeester en de Koning en voor dat ze het demonstratiebord omhoog kon doen werd ze opgepakt. Hoezo democratie laat me niet lachen
Nou daar sluit ik me helemaal bij aan. Democratie......m'n hol!!!!! Politiestaat. Dat is waar we in leven. Regeltjes, censuur, wetje hier wetje daar. De crimineel heeft meer rechten dan het slachtoffer, corruptie overal. Graaien en naaien......nou ja en zo kan ik wel even door gaan. elf 12 jaar binnen de overheid gewerkt. Het is verschrikkelijk!!!!! :thumbdown:
Fiat Ducato 2.5TD Hymer Camp 59 bj1992
gerrit7
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:20
Locatie: duitsland

Re: campercontact



Bericht door gerrit7 »

onderstaand kreeg ik als antwoord van campercontact


Geachte heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw bezoek op camperconact.nl

Uw reactie is verwijderd omdat u niet heeft overnacht op de camping. Uw mening dient te gaan over de camping als u er heeft gestaan.

daar is wat voor te
zeggen dat ze dit hanteren
Iej bint pas oald as de keerskes meer kost as'n taarten
Gebruikersavatar
cobes
Berichten: 8059
Lid geworden op: vr 23 jun 2006, 13:02
Locatie: El Mudamiento

Re: campercontact



Bericht door cobes »

Dus als ik op een camperplaats aankom, ik sta daar een uurtje en kom dan al,tot de conclusie dat het niks is, dan geld mijn mening dus niet ook al heb ik 10000 camperplaatsen bezocht.
Rare gedachte houden die mensen er op na, hoe weten ze trouwens of ik daar wel of niet gelapen heb! Een camperplaats is trouwens ook geen camping, geeft wel aan hoe hoog het nivo daar is als ze dat verschil nog niet weten.
Groet Cobes.
___________

ik heb een Rapido V68 met 140 pk
Afbeelding .
temperatuur rond mijn huis
Gebruikersavatar
Erwin-camperlife
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 18:56

Re: campercontact



Bericht door Erwin-camperlife »

Inferno schreef:
Anyway, het is de beheerder van de website die bepaald wat hij toelaat en hij moet daar verantwoording voor dragen. Daar heb je als bezoeker niets over te vertellen. Jij hebt slechts de keuze, ik, ik kom hier wel of ik kom hier niet.
Ho ho !!! het is de wet die bepaald wat er wel en niet geschreven mag worden ! zelfs onder vrijheid van meningsuiting mag je niet alles schrijven of publiceren. Je kunt dus teruggefloten worden.

Maar wat wel heel vaak gebeurt met dit soort sites, is dat de negatieven ervaringen wel wordt gedeeld en maar heel weinig positieven ervaringen worden gedeeld. Op die manier krijg je een vertekend beeld. En wat de één leuk,mooi en gezellig vind, daar vind de ander geen pepernoot aan. (lees zak)
Gebruikersavatar
cobes
Berichten: 8059
Lid geworden op: vr 23 jun 2006, 13:02
Locatie: El Mudamiento

Re: campercontact



Bericht door cobes »

Zolang als er maar bijstaat wat de negatieve ervaring is kunnen we zelf bepalen of wij dat ook negetief vinden, bv als er een hangplek voor jongeren vlak bij is, dat is voor veel ouderen bezwaarlijk, voor mij is datniet zo'n groot probleem die jongeren doen je niks maar zijn wel eens wat luitruchtig dat was ik vroeger ook wel eens maar je ging daarom ook niet op de ginkelse heide staan maar gewoon ergens in de stad.
Groet Cobes.
___________

ik heb een Rapido V68 met 140 pk
Afbeelding .
temperatuur rond mijn huis
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: campercontact



Bericht door Goldedition »

Erwin,

ik denk het niet, je moet maar eens de bagger lezen die sommigen plaatsen op booking.com of tripadvisory.com
Nou is het zo dat bv booking.com alleen mensen aan het woord laat die er geboekt hadden, je hoeft er niet geslapen te hebben
Wil je dus je concurrent of "vijand" een loer draaien, dan kost je dat gewoon de prijs van de goedkoopste overnachting
Ook zij zullen geen commentaren weghalen als ze over de uitbating gaan (wel bv racistische opmerkingen)

Soms schrijven mensen heel onterechte zaken, soms zelfs regelrechte leugens, wij moeten daar elke dag mee leven.
Zaak is, als gebruiker van dergelijke site, te "leren lezen".
In die zin van : de commentaren te leren inschatten.
Om allerlei redenen schrijven mensen soms overdreven en onrealistisch negatief of positief.
Als lezer moet je inderdaad de informatie uit die commentaren filteren.

De commentaar : het was "in the middle of nowhere, er was helemaal niets te doen" is voor mij een pluspunt, voor sommigen een afrader
Ik heb in het verleden al negatieve commentaren geschreven over camperplaatsen en campings
Geen idee of je er moet geslapen hebben, ik bedoel : stel ik kom aan op een camping en het is een smerige boel, pak mijn spullen en vertrek; Kan je dan een gefundeerde mening hebben ?

feit is dat deze commentaren een heel erg handig tool zijn voor gebruikers van de site, en zeker een reden om de site die de commentaren publiceert te gebruiken. Ze hebben er dus zelf belang bij dat deze commentaren van een goed niveau zijn
En alleen positieve commentaren zijn waardeloos, een negatieve commentaar maakt de positieve geloofwaardiger

Deze week stond in de krant : de site Zoover heeft het beste hotel van Belgie bekend gemaakt, met een score van 9.6
Vlug even gaan kijken welk hotel dat was, en er stonden amper 9 commentaren op de site
Dat noem ik waardeloze journalistiek om dan zo iets te publiceren van die krant
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Plaats reactie