Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de Challengers
Berichten: 9
Lid geworden op: di 18 okt 2016, 11:31
Locatie: Wervershoof NH

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door de Challengers »

Wij, 57 en 53 jaar, hebben al een paar jaar in een huurcamper gebivakkeerd, en nu hebben we een Challenger type 290 gekocht, nog 1 maand wachten en dan kunnen wij beginnen om met onze eigen camper rond te trekken in Europa.
Beetje vreemde avatar misschien :) , maar dit is nu nog onze grote hobby, en het is de bedoeling dat de motor straks, in de zomervakantie, ook meegaat op een nog aan te schaffen aanhanger, en ik heb nog geen foto van onze eigen camper ergens op een mooie locatie, maar dat komt goed ! :cheers:
Als er nog tips zijn om voor een handige aanhanger horen wij dat graag.
Niet de bestemming maar de reis maakt het interessant.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3264
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door B1gcheese »

Welkom allemaal! En die mooie foto's komen vanzelf ;)
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
DannyBanden
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 22 feb 2017, 12:23

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door DannyBanden »

Hallo, ik ben Danny! Ik ben op deze site gekomen door een vriend van mij en het ziet er interessant uit! :-B
Gebruikersavatar
actieradius
Berichten: 1448
Lid geworden op: vr 06 jan 2017, 7:47

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door actieradius »

Welkom op deze site Danny!. Realiseer je wel dat dit een forum is en dat eenmaal geplaatste berichten voor altijd op het internet terug te vinden zijn. Wat voor camper heb je trouwens
Gebruikersavatar
Maarten-Sprinter
Berichten: 4
Lid geworden op: za 25 feb 2017, 12:18
Locatie: Utrecht

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Maarten-Sprinter »

Even voorstellen.......

Ben Maarten uit Utrecht en heb mijn oog laten vallen op een Mercedes Sprinter. Die gaat in december dit jaar in de verkoop en ik hen de deal kunnen sluiten om over te nemen. Heeft dan 5 jaar gereden als pendelbus tussen bedrijfslocaties. Stahoogte 1m90 en een LNG-(aardgas)tank naast de benzinetank. Dat geeft samen een actieradius van 1000 km. Leek me gaaf om om te bouwen tot een camper. Ben al een paar maanden aan het inlezen op het onderwerp. Veel filmpjes kijken, tekeningen maken en googelen. Kwam daarbij al regelmatig op deze site info tegen. Leuk om zo samen kennis te delen! En een erg leuke nieuwe hobby dus.

Ik heb gelijk al een vraag over de keuze voor een koelkast. Is daar al een draad voor onder techniek? Of open ik dan een nieuw item? Ik hoor het wel.

Grtz
Hartelijke groet, Maarten
__________________________________________
Start ombouw Mercedes Sprinter: december 2017
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80417
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Dafluc »

Welkom Maarten. Je kunt het eens proberen met de zoekfunctie. Veel onderwerpen zijn al eerder aan bod gekomen. Het is echter vaak zo dat er te veel hits naar boven komen en je de draad bijster raakt. Je vraag opnieuw stellen is dan de beste optie. Alvast veel voorpret gewenst.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27487
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Marco Polo »

Sorry dat ik het moet zeggen maar even zoeken met Google of een andere zoekmachine met natuurlijk camperforum als 1 van de zoektermen werkt vaak veel beter dan de zoekfunctie van het forum zelf.
Misschien een tip?
123kus
Berichten: 31
Lid geworden op: di 07 feb 2017, 18:54

Nieuw hier



Bericht door 123kus »

Hoi allemaal

Ik ben nieuw hier.

Ik ben Derk
en woon in het noorden van het land.

Wij (mijn vrouw en ik) hebben altijd de droom gehad om zelf een campertje te hebben en te vertrekken wanneer ons het past en waarheen we willen. Altijd waren er andere dingen die voorrang hadden. Door een gebeurtenis in ons leven zijn we wakker geworden en zeggen nu dat we dit niet meer uit moeten stellen maar gewoon moet doen. We hebben een camper gevonden die we graag willen kopen. Het is een oudje maar dat maakt ons niet uit, we willen gaan genieten!!
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3891
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Nieuw hier



Bericht door henk en lila »

Welkom Derk en veel plezier samen met het "oudje".
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
alkyone
Berichten: 346
Lid geworden op: za 30 nov 2013, 23:38
Locatie: Alkmaar / Kralendijk

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door alkyone »

de Challengers schreef:Wij, 57 en 53 jaar, hebben al een paar jaar in een huurcamper gebivakkeerd, en nu hebben we een Challenger type 290 gekocht, nog 1 maand wachten en dan kunnen wij beginnen om met onze eigen camper rond te trekken in Europa.
Beetje vreemde avatar misschien :) , maar dit is nu nog onze grote hobby, en het is de bedoeling dat de motor straks, in de zomervakantie, ook meegaat op een nog aan te schaffen aanhanger
Welkom op het forum en de avatar is niets mis mee.
Ook alle andere nieuwe leden welkom.
Gebruikersavatar
TinaR
Berichten: 3
Lid geworden op: za 04 mar 2017, 8:50

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door TinaR »

Hoi, ik ben Tina en ik ben nieuw en ik ben een camper aan het kopen. Natuurlijk heb ik meteen een vraag, da's logisch, maar ik ga even een beter onderwerp uitzoeken om die vraag neer te zetten. Paar minuutjes geduld dus!!!

Tina
Gebruikersavatar
Ricardo2016
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 04 apr 2016, 14:00

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Ricardo2016 »

Hallo,

Ik wil me even voorstellen. Sinds enige tijd maak ik gebruik van het forum maar heb me nog niet geïntroduceerd. Nu alsnog
Mijn naam is Richard en wij (mijn vrouw en zoontje) bezitten sinds 2 jaar een Camper. We hebben de beschikking over een Hymer 584B uit 2003. Onze Camper heeft ons al op vele mooie plekjes gebracht en we hopen nog heel veel meer mooie plekjes te zien. Ik ben zelf nooit een Camperaar geweest en het was dus een beetje een gok maar we zijn helemaal verslaafd. Geweldig vinden we het!

Ik klus met enige regelmaat aan onze Camper en maak dus veel gebruik van jullie hits-en-tips. Dank daarvoor vast. Zelf probeer ik waar ik kan ook jullie te helpen met mijn ervaringen.

Onze slogan: Seesing the world, one trip at a time…

Groet
droeskie
Berichten: 1
Lid geworden op: di 07 mar 2017, 18:13

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door droeskie »

goedenavond, ben nieuw op deze site. heb zelf een sprinter 312 james cook camper die ik uit in 2001 uit duitsland heb gehaald. nu willen wij een nieuwere (2009 - 2012) kopen.
we hebben ons oog laten vallen op een ford carado t135 uit 2009. is er misschien iemand die ervaring heeft met deze camper?
Hij staat te koop bij de Laat campers in s'Heerarendskerke en ben benieuwd of iemand met dit bedrijf bekend is.
mvg droeskie
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80417
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Dafluc »

Welkom Droeskie. Dit is het voorsteltopic. Voor specifieke vragen kun je een topic openen, dat gaat gemakkelijker.
Informatie over bedrijven, aanbevelen of afraden, is op ons forum echter tegen de geldende forumregels.
Mensen kunnen dit wel via een pb (persoonlijk bericht) aan je laten weten.
Afbeelding
Plaats reactie