Opgelicht via advertentie Marktplaats

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Pluk
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 30 jul 2008, 16:23
Locatie: Home is where the heart is.

Bericht door Pluk »

Sjaak en Marja schreef:Als dit verhaal waar vraag ik me af hoe DOM je kunt zijn!! :twisted:
Waarom dom? Is goedgelovig niet erg genoeg?
Vertel geen dingen die je niet zelf kunt onthouden.
Testa-Rossa
Berichten: 413
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 16:03
Locatie: Groenlo

Bericht door Testa-Rossa »

Sjaak en Marja schreef:Als dit verhaal waar vraag ik me af hoe DOM je kunt zijn!! :twisted:
Ik vind dit een beetje ongepast...
Bezig met de ombouw van een Fiat Ducato 2.8 idTD L3H2
Bromsnor
Berichten: 386
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 11:43

Bericht door Bromsnor »

Beste Sjaak ik weet zeker dat jij net zo dom bent. Misschien nog wel dommer door je ongenuanceerde opmerking want je denkt totaal niet na bij de gevolgen en de schade die de topicstarter heeft opgelopen.

Trouwens voor dit soort oplichtingen vind ik "goedgelovig "een beter benaming.
Immers niemand zit op dit soort zaken te wachten. En als je zo goedgelovig bent, dan heb je iets goeds in jezelf, je geloofd nog in de mensen..en dat is alleen maar prijsenswaardig. Dat het in deze tijd niet meer kan en verandwoord is zegt iets over onze maatschappij. maar zeker niet over de mens die in zo een doortrapte truc is gelopen. Dus ook de topic strarter niet. Ik vind het kanjers dat ze hier hun misere melden, zonder even aan zichzelf te denken. dat ze andere willen beschermen tegen dit soort oplichting en zwendelpratijken.
het zijn de ratten en het gajes die deze maatschappij verzieken daar moet alle kritiek op gebazeerd zijn. Niet op de mens die daar ingelopen is.
Jazeker waarschuwen is een goed middel en van mij mag je verder gaan door dit soort ratten in 1 groot hok op te sluiten en net als de kippen 1 maal per dag te voeren uit een emmer met kippevoer.
Ik heb al eens stukken geschreven van hoe en waarmee sommige figuren onze maatschappi verpesten. De middelen en de afkomst van de diverse verschillende groeperingen en welke specialitieit ze hebben om zichzelf te verrijken. Deze stukken moesten worden verwijderd omdat het discrimminerend was, misschien als we deze stukken met waarschuwingen wel hadden kunnen plaatsen de topicstarter een lichtje had zien branden.

Ik weet uit beroepservaring dat er zakkenrol scholen bestaan in het Roemenie en Colombia, dar er opleidingen zijn in oplichting en dat er groeperingen zijn die zelfs door middel van rollenspel , de diverse oplichtingen beoefenen. Weet dus Sjaak dat misschien niet in deze truc maar zeker in diverse andere trucs, ook jij in een slachtofferrol terrecht kan komen.

Een sorry naar de topicstarter zou je sieren..


Hugo die ook best wel in een truc kan lopen..ook als diender.. :wink: :wink:
Afbeelding Brommetje
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19155
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Bericht door Aloys »

Ik denk dat inmiddels de waarschuwing wel duidelijk is voor een ieder.
Dan kan er nu wel een slotje op.

De topicstarter bedankt iedereen voor het meedeleven!
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten