Gezocht: handleiding FFB Classic (1993)

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Jan Vermaning
Berichten: 2634
Lid geworden op: zo 09 mei 2004, 21:38
Locatie: Apeldoorn



Bericht door Jan Vermaning »

Mocht dat niet lukken, kan je op afspraak ook een keer aankomen in Apeldoorn. Dit weekend ben ik met de camper op pad dus lukt het niet.
Groetjes,
Jan
Miles
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 27 jul 2008, 11:49



Bericht door Miles »

Stuur maar n.a.w. gegevens via pb. Ik zal dan kopietjes toesturen ( mits ik de docu thuis heb liggen. Als een en ander in de gestalde camper ligt duurt het nog even ). Handleiding is wel in het Duits overigens.
Gebruikersavatar
Theo Sleddens64
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 14:22
Locatie: Bakel

Re:



Bericht door Theo Sleddens64 »

Miles schreef:De handleiding bleek thuis in de kast te liggen dus verzending volgt spoedig. Het betreft de "Betriebsanleitung" van de FFB Europa 560/650 en de FFB Classic 570/660. Als er meer belangstellenden zijn, lees ik het wel.
Wat zou ik gelukkig zijn als iemand mij de handleiding toe zou kunnen zenden van de FFB 660classic uit 1992 hierbij mijn mailadres voor verdere afspraken.
Mag een kopie zijn.
Uiteraard wil ik voor de te maken kosten betalen.
Met vriendelijke groet, een nieuwe camperaar.

theosleddens24-174@hotmail.com
Sjef
Berichten: 1124
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 21:31
Locatie: Veghel

Re: Gezocht: handleiding FFB Classic 1993



Bericht door Sjef »

Hoi Theo

Leuk je op het forum te zien, ik kan je niet helpen met je handleiding, maar er zullen best mensen bij zijn die nog een handleiding hebben.

Gr. Sjef
Gebruikersavatar
Theo Sleddens64
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 14:22
Locatie: Bakel

Re: Gezocht: handleiding FFB Classic 1993



Bericht door Theo Sleddens64 »

Hoi Sjef,
Ik heb je toegevoegd als vriend.
Jij bent de eerste kijken wat de toekomst nog allemaal brengt.
Groet.
Gebruikersavatar
Theo Sleddens64
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 14:22
Locatie: Bakel

Re: Re:



Bericht door Theo Sleddens64 »

Theo Sleddens64 schreef:
Miles schreef:De handleiding bleek thuis in de kast te liggen dus verzending volgt spoedig. Het betreft de "Betriebsanleitung" van de FFB Europa 560/650 en de FFB Classic 570/660. Als er meer belangstellenden zijn, lees ik het wel.
Wat zou ik gelukkig zijn als iemand mij de handleiding toe zou kunnen zenden van de FFB 660classic uit 1992 hierbij mijn mailadres voor verdere afspraken.
Mag een kopie zijn.
Uiteraard wil ik voor de te maken kosten betalen.
Met vriendelijke groet, een nieuwe camperaar.

theosleddens24-174@hotmail.com
Dank je Miles maar waar stuur je het naar toe? :roll:
Gebruikersavatar
Theo Sleddens64
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 14:22
Locatie: Bakel

Re:



Bericht door Theo Sleddens64 »

Miles schreef:Stuur maar n.a.w. gegevens via pb. Ik zal dan kopietjes toesturen ( mits ik de docu thuis heb liggen. Als een en ander in de gestalde camper ligt duurt het nog even ). Handleiding is wel in het Duits overigens.
Bedankt voor de snelle reactie maar heb inmiddels de handleiding van een ander ontvangen.
Met vriendelijke campergroeten.
Har
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 03 aug 2012, 10:40

Re: Gezocht: handleiding FFB Classic (1993)



Bericht door Har »

Hallo! Ook ik ben op zoek naar de handleiding voor de FFB 570 Classic. Wie kan mij daar aan helpen. Uiteraard vergoed ik alle kosten! Hoor graag van jullie.

Groet Harold
vagebond
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 12:48
Locatie: maasbracht

Re: Gezocht: handleiding FFB Classic (1993)



Bericht door vagebond »

harold stuur even een pb met je mailadres heb de handleiding van de ffb570 in het duits

ben momenteel met mijnffb570 in normandie ben ergens volgende week weer thuis


gr wm
met deze camper verbrassen wij ons geld
onze vrijheid is het enige dat telt
van loon pensioen of aow
neem je op je laatste reis niets mee

VAGEBOND

Afbeelding
Verwaal
Berichten: 1
Lid geworden op: za 09 mar 2013, 13:18

Re:



Bericht door Verwaal »

@Miles,

Ik heb een FFB 660 uit 1991 en ben ook erg geinteresseerd in de handleiding.

Met vriendelijke groet,

Edwin Verwaal
06-51330013
Edwin@verwaalcouriers.nl
Miles schreef:De handleiding bleek thuis in de kast te liggen dus verzending volgt spoedig. Het betreft de "Betriebsanleitung" van de FFB Europa 560/650 en de FFB Classic 570/660. Als er meer belangstellenden zijn, lees ik het wel.
jellema
Berichten: 5
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 10:54

Re: Gezocht: handleiding FFB Classic (1993)



Bericht door jellema »

Heeft iemand de handleiding voor de FFB Classic 570? Uiteraard betaal ik kosten.
PDJ

Re: Gezocht: handleiding FFB Classic (1993)



Bericht door PDJ »

Gezien dat de bovenstaande leden al heel lang niet meer online zijn geweest, stel ik dezelfde vraag.
Wij hebben een FFB 570 Classic uit 91 op een Fiat 280 onderstel en zouden er graag ook documentatie over hebben. Mocht iemand wat voor ons kunnen doen, dan heel graag!
Gebruikersavatar
309T16
Berichten: 3161
Lid geworden op: za 05 apr 2008, 13:35
Locatie: Grootegast

Re: Gezocht: handleiding FFB Classic (1993)



Bericht door 309T16 »

Hallo Paulus. Welkom!

Ik heb geen handleiding van de camper. Wel in het bezit van aardig wat docu over de Calira EVS met Boardcontrol en de Truma apparatuur.
Wij zijn al 10 jaar in het bezit van de Tabbert FFB Classic 570 en doen alles qua onderhoud, reparatie en verbeteringen zelf

Mocht je vragen hebben, zijn er genoeg hier, die je kunnen helpen.

Grt. Willart
PDJ

Re: Gezocht: handleiding FFB Classic (1993)



Bericht door PDJ »

309T16 schreef:Hallo Paulus. Welkom!

Ik heb geen handleiding van de camper. Wel in het bezit van aardig wat docu over de Calira EVS met Boardcontrol en de Truma apparatuur.
Wij zijn al 10 jaar in het bezit van de Tabbert FFB Classic 570 en doen alles qua onderhoud, reparatie en verbeteringen zelf

Mocht je vragen hebben, zijn er genoeg hier, die je kunnen helpen.

Grt. Willart


Hey Willart, thanks voor je reactie :-)

Ik heb hem nu weer ff in de stalling staan, maar over een paar maanden haal ik hem weer op en ga ik er ff het een en ander aan doen.
Onderhoud van mn voertuigen doe ik ook al jaren zelf, is ook een beetje een hobby van mij. Ik ben gezegend met 2 goede rechterhanden :-) en kan nagenoeg alles zelf.

Documentatie over de camper en koelkast heb ik ondertussen.
Alleen specifiek over de 840 bordcontrol kan ik nergens vinden. Wel van de 811, maar die is anders.
En een Boekje van de fiat zelf ga ik ook nog zoeken, ik heb graag alles compleet.
Plaats reactie