Marco Polo Mercedes Viano

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
philip

Marco Polo Mercedes Viano



Bericht door philip »

Hallo,

Wie van jullie heeft ervaring met een Marco-polo ? Wij zouden hem ook dagdagelijks willen gebruiken en af en toe als mobil-hometje. Wij rijden wel 4 x per jaar zuidwaarts en vooral in de nacht, dus dachten we kan de bijrijder lekker slapen en een bijna echt bed, of zie ik dat helemaal verkeerd ? :( Ik denk de ideale wagen, prima intereur, perfekt afgewerkt en kan meer dan een andere wagen in die prijscategorie. ook wel een leuk om een weekende weg te gaan.

Wij hebben wel ervaring met een boot, dus ook een beetje camperen. Al de vakanties brengen wij door op een boot.

bedankt voor jullie reacties
Philip
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Voor woon/werk verkeer uitermate geschikt, alleen het slapen van de medepassagier achterin onder het rijden lijkt me niet verstandig, ik weet het, waneer gebeurt er nou wat...................maar het zal je maar gebeuren...........dan lig je "los" op dat bedje nou niet bepaald veilig.
anneke
Berichten: 341
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 13:46
Contacteer:



Bericht door anneke »

Hallo Philip,
een viano is prima voor dagelijks gebruik. Je kunt ook kijken naar een California Coach van VW (zie onze site). Slapen tijdens de rit is niet verstandig.
hartelijke groet,
anneke
www.californiacoach.nl

Afbeelding
Gebruikersavatar
CaroLen
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 24 dec 2003, 9:35
Locatie: Essen(be) Alfaz del Pi (es)



Bericht door CaroLen »

Wij hebben enkele jaren een Vito Marco Polo gehad.
Veel plezier van gehad. We hadden nog wel een andere auto maar voor een rit buiten het dorp pakte we toch de Vito.
Qua camperen wilde uiteindelijk toch iets groter en gaan nu naar een grotere bestelbus.
Maar als antwoordt op je vraag, Het is goed te doen.
Afbeelding - LEONARD. Halverwege de berg is het uitzicht ook al mooi.
Plaats reactie