Camper carport??

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

carport staat



Bericht door peter »

de carport staat, een van steen ingegraven bak in de tuin. de carport eromheen gebouwd. door het ingraven van de bak komt de carport niet hoger dan 3 meter.
improvise, addept and overcome
exsis
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 21 nov 2005, 20:11

Camper carport ?????



Bericht door exsis »

Hoi Peter,

Ik hoop dat de klus je een beetje mee gevallen is en dat de carport aan je verwachtingen voldoet.
Ik wil binnekort bij dezelfde firma als waar jij hem gekocht hebt er ook een bestellen en dan maar hopen dat ik een vergunning van de gemeente krijg.

Sucses, exsis
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

bouwen



Bericht door peter »

het is zeker niet meegevallen. het is een k.... werk. doordat het zo`n kwaliteitscarport is is hij enorm zwaar. de staanders, 14 x 14 cm, wegen enorm. hier komt vervolgens de legger op, deze is nog zwaarder. de dwarsbalken gaan wel maar dan platen, ook deze zijn aardig loodig.

zorg dus voor voldoende spierballen om hem op te zetten!!!!!!

nu hij eenmaal staat is er een aardbeving nodig hem om te krijgen.
improvise, addept and overcome
exsis
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 21 nov 2005, 20:11

Camper carport ?????



Bericht door exsis »

Hoi Peter,

Hardstikke bedankt voor deze informatie want ik begrijp nu dat ik wel een stel hele sterke, gespierde mannen moet inhuren om deze klus te klaren want dit is zeker geen vrouwen klus (zoals zoveel klussen) maar ga het zeker doen zeker na jou positieve bericht betreffende de kwaliteit.

Groetjes exsis.
pieter
Berichten: 161
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 22:11
Locatie: Alblasserwaard



Bericht door pieter »

Kijk eens bij www.bozarc.be daar heb ik er een gekocht bevalt prima
Gebruikersavatar
Huppeltje
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 12:24
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Carpoort



Bericht door Huppeltje »

Hallo Ik heb ook een carpoort zelf gebouwd en dat zonder die stoere mannen. Er zijn ook stoere vrouwen hoor!! De staanders heb ik van hardhout gemaakt 14 x 14. Gaatje in de grond boren, paaltje er in beetje cement erbij en hij staat als een rots.
Boven op de staanders verzinkt stalen buisbalken (10x4) van een kassloperij, vast schroeven met een paar hoekverbinders van de Gamma.
Een rol doorzichtig polyester golfplaat aan een stuk van 7 mtr lang en 3 mtr breed erop. Te koop in Putte (belgie) € 150,- vastschroeven met speciale golfplaat schroeven en hup je eigen carpoort. Kosten nog geen € 400,- Verder mag je een carpoort zonder vergunning plaatsen als die niet langer is dan 6,40 en 245 hoog .laat mijn posll nou 5,80 lang en 240 hoog zijn . Perfect Gratis stalling naast mijn huis. Groetjes Huppeltje :P
Een goed antwoord is nooit weg
exsis
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 21 nov 2005, 20:11

Camper carport ?????



Bericht door exsis »

hoi huppeltje,
Wat heerlijk als je zo handig bent maar helaas ben ik dit niet en kan echt op dit gebied niks en moet ik wel stoere mannen in huren om zo'n klus te klaren. wat betreft de vergunning is dit volgens mijn informatie per gemeente verschillend waar ik woon moet dit wel aangevraagd worden en dan is de maat ook nog van belang.
Groetjes exsis
Plaats reactie