Een heel fijn plekje...

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Een heel fijn plekje...



Bericht door mariët »

Hoi
normaal zijn we niet zo van die campinggangers maar deze wil ik jullie niet onthouden:
SVR camping Groot Willink in Haarlo. Prachtig gelegen in het Achterhoekse landschap aan de Hambroekplas. Een smal weggetje over en je bent aan het strand, zwemmen-bootjevaren-vissen, het kan er allemaal. Fietsen, mountainbiken en wandelen in de schitterende omgeving.
De camping is klein en gezellig en vooral voor kinderen een paradijs met talloze speeltoestellen en natuurlijk het water.

Hoewel een SVR-camping hoeven camperaars geen lid te zijn van de SVR. De kosten zijn 8 euro per nacht per camper, inclusief stroom. Warm water tappen voor de afwas kost 20 cent en voor 50 cent kun je behoorlijk lang douchen.

Dit is een behoorlijk reclamepraatje geworden, was niet de bedoeling maar we zijn écht enthousiast. Als 't teveel reclame is dan moeten de moderators maar de verdwijntruc doen :oops:
http://www.grootwillink.com/
De foto op de link is niet helemaal correct meer, de plas ligt nu tot aan het weggetje naast de camping.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
rollercoaster
Berichten: 1397
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 22:03
Locatie: hart van Nederland

Re: Een heel fijn plekje....



Bericht door rollercoaster »

dank voor de tip , de omgeving is ook prachtig , hebben ze mij wijs gemaakt , staat in de boeken. :bow:
When nothing is going right ..... go left !!
groet,
Nico.
Binnegais
Berichten: 144
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 9:07

Re: Een heel fijn plekje....



Bericht door Binnegais »

Klopt helemaal. We vinden het een erg fijne plek om tot rust te komen, te genieten van de omgeving en te kunnen recreëren.
Heerlijk zwemmen in de Hambroekplas aan de overzijde van de weg. Heerlijk fietsen. Vooral een genot om de kinderen te zien spelen en te fietsen op de skelters
Binnegais
gerrit7
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:20
Locatie: duitsland

Re: Een heel fijn plekje....



Bericht door gerrit7 »

op de site van decampingkijkende kan ik nergens vinden dat het 8 euro kost Ik kom op een hoger bedrag uit.
Iej bint pas oald as de keerskes meer kost as'n taarten
Binnegais
Berichten: 144
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 9:07

Re: Een heel fijn plekje....



Bericht door Binnegais »

Beste gerrit7, de genoemde prijzen zijn voor de caravanbezitters. Voor de campers gelden echt de prijzen van € 8,00 per nacht.
Binnegais
gerrit7
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:20
Locatie: duitsland

Re: Een heel fijn plekje....



Bericht door gerrit7 »

misschien heb jij inside information maar ik lees toch wat anders.
en als het toch zo dan zou ik het op de website vermelden om ook campers te krijgen die komen overnachten
Iej bint pas oald as de keerskes meer kost as'n taarten
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Een heel fijn plekje...



Bericht door mariët »

Morgenavond ga ik er weer heen, ik zal het de eigenaar doorgeven.
De kosten zijn écht 8 euro per nacht per camper, hij is druk doende om een flink aantal camperplaatsen te realiseren met verharde ondergrond.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Maromo
Berichten: 604
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 21:01
Locatie: Dld

Re: Een heel fijn plekje...



Bericht door Maromo »

Naar aanleiding van het bericht van Mariët zijn wij de pinksterdagen op deze camping geweest.
Het is er heerlijk rustig en de camping ligt volledig in de luwte, dus we hebben het hele weekend buiten kunnen zitten.
Pal aan de overkant van de weg is een zandafgraving met strandjes en groenstroken waar onze hond heerlijk heeft gezwommen.

Wij hebben inderdaad 8 Euro per nacht betaald inclusief stroom, douches 50 cent en warm water 20 cent.

De overigens erg aardige eigenaar heeft ondertussen een veldje voor 2 à 3 plaatsen de ondergrond verhard, dit moet echter nog ingezaaid worden, het is de bedoeling om in de toekomst dit nog verder uit te breiden naar 8 à 10 plaatsen. Dus voorlopig sta je voor die prijs op gewone campingplaatsen.
Waarschijnlijk gaat hij ook in de winter alleen voor campers open.

Ik heb begrepen dat deze camperplaats/camping ondertussen is aangemeld bij campercontact.nl

Dus Mariët, bedankt voor de tip, wij hebben genoten.
Groeten, Roel
Binnegais
Berichten: 144
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 9:07

Re: Een heel fijn plekje...



Bericht door Binnegais »

Beste mensen,
Ik zal komend weekend de eigenaar op de hoogte stellen van de aanpassing die hij moet doen op zijn website. Ik sta daar namelijk ook als een caravanner. Heb veel met de eigenaar over de camperplekken gesproken en zal dit ook doorgeven. Ik heb de camping ook aangemeld bij campercontact.nl. Is echter nog niet goedgekeurd door de moderator van campercontact. Komt hopelijk snel in orde.
Binnegais
Plaats reactie